9 وسیله مهم برای سفر با بچه ها 0 تا 3 سال

به گزارش مجله رویای کره ای، سفر با بچه ها می تواند خیلی آسان و لذت بخش باشد؛ به خصوص اگر برای این سفر برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی سفر با بچه ها کمی با آنچه تا به امروز برای سفرهای محبت آمیز و خانوادگی خودتان برنامه ریزی کردید، فرق دارد. چرا که نوزادان و بچه ها جدا از توانمندی های فیزیکی به وسایل زیادی برای سفر نیاز دارند که ممکن است فضای زیادی از خودرو یا چمدان تان را اشغال کند.

9 وسیله مهم برای سفر با بچه ها 0 تا 3 سال

معمولا والدینی که برای بارهای اول قصد سفر با فرزند خود را دارند برای انتخاب و خرید هر محصول مسافرتی کودک دچار وسوسه می شوند و حتی ممکن است وسایلی را خریداری نمایند که بعدا از خرید آن پیشیمان شوند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که به چه گجت و وسایلی برای یک سفر امن و راحت نیاز دارید.

در ادامه می خوانید:

1. چمدان شخصی، مهم و کاربردی

2. آغوشی، یاور والدین در سفر با بچه ها

3. زیرانداز تعویض کودک، ابزاری سریع و راحت در سفر با بچه ها

4. پشه بند ابزاری مهم در سفر با بچه ها

5. حفظ دمای شیر در طول سفر

6. ابزار همه کاره ّبرای سفر با بچه ها

7. مامان خیالت راحت!

8. نگران پرتاب شدن پستانک نباشید

9. و در آخر خواب راحت

1. چمدان شخصی، مهم و کاربردی

چمدان مناسب کودک چمدانی است که علاوه بر جادار بودن، سبک و قابل کشیدن هم باشد. به مرور زمان حمل ساک های سنگین دوشی و در آغوش گرفتن کودک ضربه های جبران ناپذیری به سلامت عضلات گردن، کمر و پشت والدین می زند. پس بهتر است از چمدان های سبک چرخ دار بهره ببرید و اگر کودک شما توانایی نشستن پیدا نموده است، بهتر است از چمدان های چرخ دار کوتاهی که جای نشستن دارند، بهره ببرید. چمدان فانتزی کودک امریکن توریستر، حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و علاوه بر چرخ دارای بند رودوشی هستند و با توجه به طراحی این چمدان امکان نشستن کودک روی آن نیز فراهم است.

در چمدان مخصوص کودک باید لباس به تعداد هر چند روز که در سفر هستید به اضافه دو عدد بیشتر، پوشک، دستمال مرطوب، شیر خشک، شیشه شیر، پستانک، مرطوب نماینده و پمادهای مربوط به بچه ها، پیشبند و اسباب بازی قرار دهید.

  • سعی کنید برای فراموش نکردن این ملزومات یک چک فهرست تهیه کنید.

چمدان کودک امریکن توریستر مدل FHO 90012

6,000,000 تومان

مشاهده و خرید

2. آغوشی، یاور والدین در سفر با بچه ها

هرچند که کالسکه برای جابه جایی و گشت و گذار در شهر برترین گزینه است اما در خیلی از مکان ها امکان استفاده از کالسکه وجود ندارد؛ علاوه بر این کالسکه وزن زیادی دارد و جاگیر است. بهتر است برای سفر با بچه ها 3 تا 12 ماه از آغوشی بهره ببرید. در زمان خرید آغوشی حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که آغوشی را انتخاب کنید که بندهای قابل تنظیم داشته باشد. تا بتوانید با توجه به قد خود هر دو بند کمر و شانه آغوشی را طوری تنظیم کنید که کمترین فشار به مهره های گردن و کمرتان وارد گردد. علاوه براینکه رشد کودک هم دلیلی است که در گذر زمان نیاز به داشتن تنظیمات بند آغوشی را تایید می نماید.

آغوشی چیکو مدل 113013

640,000

تومان

آغوشی مدل حبابی 010

320,000

تومان

انواع آغوشی در خبرنگاران

مشاهده همه

3. زیرانداز تعویض کودک، ابزاری سریع و راحت در سفر با بچه ها

هیچوقت نمی گردد پیش بینی کرد که آیا در مقصد یا در طول سفر مکانی برای تعویض پوشک بچه ها در نظر گرفته شده یا نه. این زیراندازهای تاشو گزینه خوبی برای تعویض پوشک است. با استفاده از زیرانداز تعویض کودک ایسیز، دیگر نگران این نخواهید بود که مبادا سطوح در نظر گرفته شده سرد باشند یا به قدر کافی تمیز نباشند. بعلاوه قسمت بالای این زیرانداز با چسبیدن به یکدیگر باعث می گردد که کودک نتواند ناگهان روی این زیرانداز غلط بزند.

زیرانداز تعویض کودک ایسیز مدل Is1110.8

10 %

395,000

355,000 تومان

مشاهده و خرید

4. پشه بند ابزاری مهم در سفر با بچه ها

سفر در فصل گرم، همواره تهدید نیش زدگی بچه ها در زمان خواب را به همراه دارد، پشه بندهای مخصوص بچه ها می تواند تا حد زیادی خیالتان را راحت کند. پشه بند کالسکه و کریر تک سبد، در قسمت پایینی کش دوزی شده، فری سایز بوده و به راحتی برای انواع کالسکه، صندلی کودک و تخت های کوچک قابل استفاده است.

پشه بند کالسکه و کریر تک سبد مدل TS65

19 %

93,000

75,000 تومان

مشاهده و خرید

5. حفظ دمای شیر در طول سفر

یکی از دغدغه های همه والدین در سفر با بچه ها حفظ دمای مناسب شیر است. پیشترها با استفاده از آب جوش و شیشه شیر، شیر مورد نیاز کودک را گرم می کردند اما اینکار علاوه براینکه زحمت دارد، زمان بیشتری هم می برد. اکنون می توانید با استفاده از شیشه شیرهایی که قابلیت حفظ دما دارند در اندازه مصرف انرژی و وقت صرفه جویی کنید.

شیشه شیر چیکو مدل Natural با گنجایش 100سی سی، امکان شست و شو با دست و ماشین ظرفشویی را دارد.

شیشه شیر چیکو مدل Natural ظرفیت 150 میلی لیتر

345,000 تومان

مشاهده و خرید

6. ابزار همه کاره ّبرای سفر با بچه ها

یکی از کار راه اندازترین گزینه در طول سفر، ابزار پارچه ای تبدیل انواع صندلی به صندلی غذای کودک است. این وسلیه پارچه ای تاشو وزن کمی دارد و در طول سفر برای هتل، کافه، رستوران یا حتی صندلی ماشین قابل استفاده است.

7. مامان خیالت راحت!

همان طور که می دانید نوزادان تا قبل از یک سالگی در فواصل کوتاه شیر می خورد و چون هیچ تغذیه ای در این دوران بهتر از شیر مادر نیست، بهتر است بدون نگرانی و با خیال آسوده با استفاده از کاورهای شیردهی در هر مهمانی یا فضاهای عمومی به سادگی به فرزند خود را شیر دهید. در خبرنگاران، کاورهای شیردهی در رنگ ها و سایزهای مختلفی موجود است.

کاور شیردهی بی بی جم مدل 530

270,000

258,000

تومان

کاور شیردهی دی روحه مدل آرامش

250,000

239,500

تومان

کاورهای شیردهی

مشاهده همه

8. نگران پرتاب شدن پستانک نباشید

بچه ها عاشق پرت کردن وسایل به این طرف و آن طرف هستند و محققان می گویند از اولین راهکارهای شناخت پیرامون در بچه ها، پرت کردن اجسام است. اما متاسفانه این شناخت ممکن است در طول سفر برای شما کمی شرایط را پیچیده کند. آن هم وقتی پای پستانک در میان باشد. به همین منظور برای اینکه هم خیالتان راحت باشد هم فرزند دلبندتان از این سفر لذت ببرد، بهتر است از زنجیرهای پستانک بهره ببرید.

بند پستانک بیبی لند مدل 244

29,000 تومان

مشاهده و خرید

9. و در آخر خواب راحت

نوزادان معمولا در یک سال اول بیشتر اوقات خواب هستند و در طول سفر نیز به این خواب نیاز دارند، پس بهتر است جدا از خواب شب در تمام طول سفر یک ست خواب سفری نوزاد، به همراه داشته باشید. بعلاوه برای اینکه فرزندتان زودتر و راحت تر به خواب برود بهتر است از قبل در محیط امن و پر آرامش خانه چند باری از ست خواب سفری بهره ببرید. مثلا آن را برای یک خواب نیمروزی روی تخت فرزندتان پهن کنید. این آشنایی قبلی به فرزندتان یاری می نماید تا در طول سفر با آرامش بیشتری به خواب برود.

سرویس خواب کودک سه تکه مدل مارال

14 %

298,000

255,000 تومان

مشاهده و خرید

منابع: annaeverywhere, babycantravel

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2230

به "9 وسیله مهم برای سفر با بچه ها 0 تا 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 وسیله مهم برای سفر با بچه ها 0 تا 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید