تریلر فصل جدید برنامه گرندتور منتشر شد

به گزارش مجله رویای کره ای، بعد از مدت ها فصل سوم برنامه محبوب گرندتور از آخر دی ماه شروع می گردد. مجریان این برنامه جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می هستند.

تریلر فصل جدید برنامه گرندتور منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، گرندتور یک برنامه محبوب تلویزیونی است که در آن راجع به خودروهای مختلف (چه قدیمی و چه جدید) صحبت می گردد.

اولین تریلر سومین فصل برنامه محبوب گرندتور (The Grand Tour) منتشر شد. در این تریلر باز هم کارهای جذاب و گاها عجیب و چالش هایی که این سه مجری با آن رو به رو می شوند، به نمایش در آمده است. این سه مجری، جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی در سراسر دنیا به گردش رفته و در آن جا به فراوری برنامه می پردازند. اولین قسمت فصل سوم گرندتور، جمعه 28 دی ماه سال 1397 از سرویس پرایم آمازون پخش می گردد.

در ابتدای این تریلر ما شاهد رانندگی پر مخاطره هموند با یک وانت پیکاپ شورولت سیلورادو هستیم. به نظر می رسد که ویژه برنامه کلمبیا، به زودی منتشر خواهد شد. درباره فیلم برداری این فصل جدید باید بگوییم که این کار از ابتدای سال 2018 آغاز شده است. نتیجه این فیلم برداری خراب کاری ها، شوخی ها و صحنه های جذاب این سه مجری در کشورهای کلمبیا، سوئد، مغولستان و آمریکا است.

مانند همیشه چالش هایی در این مستند با خودروهای کلاسیک و فراموش شده وجود دارد. البته یادمان نرود که خودروهای جدید نیز بیشترین بخش از این برنامه را پوشش می دهند. خودروهایی مانند مک لارن سنا و لامبورگینی اوروس در فصل سوم خواهند بود.

در این فصل قرار است شاسی بلند لامبورگینی اوروس، خودروهای کلاسیک، هاچ بک های مدرن، الپین A110 و بسیاری از موارد و اتفاقات جذاب دیگر را مشاهده کنیم.

بر اساس قرارداد اولیه، این آخرین فصل از گرندتور خواهد بود. فصل آخر گرندتور از 28 دی ماه سال جاری هر هفته یک قسمت پخش خواهد شد. در ادامه اولین تریلر منتشر شده از این برنامه محبوب را مشاهده می کنید:

تریلر لایو اکشن شیرشاه منتشر شد +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 109

به "تریلر فصل جدید برنامه گرندتور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر فصل جدید برنامه گرندتور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید