تور ارمنستان ارزان: اتحادیه اروپا: نیروهای ارمنستان و آذربایجان از هم فاصله بگیرند

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، پیتر استانو سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری خواهان فاصله گرفتن نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان از یکدیگر و اتخاذ اقدامات متقابل در راستای اعتمادسازی شد.

تور ارمنستان ارزان: اتحادیه اروپا: نیروهای ارمنستان و آذربایجان از هم فاصله بگیرند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

این اظهارات واکنشی است به درگیری مرزی روز گذشته که تلفاتی در پی داشت حال آنکه به گفته استانو، اتحادیه اروپا در راستای حصول راه حلی جامع، با هر دو طرف همکاری می نماید.

وزارت دفاع ارمنستان می گوید در حملات جمهوری آذربایجان به کلبجر، سه نیروی نظامی این کشور کشته و دو نفر دیگر مجروح شده اند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان هم روز سه شنبه اعلام نموده بود یک سرباز این کشور در حمله نیروهای ارمنستان در این منطقه مرزی کشته شده است.

دور تازه درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره باغ که از ششم مهر ماه 99 شروع شده بود، در آبان ماه همان سال با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان رؤسای جمهوری روسیه و آذربایجان و بعلاوه نخست وزیر ارمنستان به انتها رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از منطقه ها اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود. با این حال، درگیری های جسته و گریخته میان طرفین همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1978

به "تور ارمنستان ارزان: اتحادیه اروپا: نیروهای ارمنستان و آذربایجان از هم فاصله بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: اتحادیه اروپا: نیروهای ارمنستان و آذربایجان از هم فاصله بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید