اجرای بند خاکی روستای حاجی آباد مود با اعتبار 4.5 میلیارد ریال شروع شد

به گزارش مجله رویای کره ای، طی مراسمی با حضور وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور کلنگ شروع عملیات اجرایی بند خاکی روستای حاجی آباد مود شهرستان سربیشه به زمین خورد.

اجرای بند خاکی روستای حاجی آباد مود با اعتبار 4.5 میلیارد ریال شروع شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی امروز 15 مهر جاری، در این مراسم با اشاره به اختصاص اعتبارات خوب صندوق توسعه ملی برای حوزه آبخیزداری استان، گفت: این سازه با 17 هزار و 500 متر مکعب حجم خاکریزی و اعتبار 4.5 میلیارد ریال اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: سه قنات در پایین دست سه روستا با 262 خانوار از آبگیری این سازه که در حد 153 هزار متر مکعب است، بهره مند خواهند شد.

وزیر جهادکشاورزی در سفر به خراسان جنوبی از تعدادی از پروژه ها بازدید نموده و چند طرح را نیز افتتاح خواهد نمود.

بازدید از استخر دو منظوره پرورش ماهی، بازدید از سایت الگویی فراوری محصول سالم زرشک و باغات زرشک، افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی زرشک تعاونی روستایی شهید رجایی از برنامه های فردا خواهد بود.

بازدید از باغات عناب زرشک و آبیاری تحت فشار، رونمایی از دو رقم ژنوتیپ عناب، بازدید و افتتاح گلخانه در مجتمع گلخانه ای و شرکت در همایش ملی روز روستا وعشایر از مهم ترین برنامه های سفر محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به خراسان جنوبی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 461

به "اجرای بند خاکی روستای حاجی آباد مود با اعتبار 4.5 میلیارد ریال شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بند خاکی روستای حاجی آباد مود با اعتبار 4.5 میلیارد ریال شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید