اینستاگرام امکان پاسخ به دایرکت های مشتریان از طریق بات را فراهم می کند

به گزارش مجله رویای کره ای، فیسبوک در حال افزودن پشتیبانی از اینستاگرام به API مسنجر است. با این کار شرکت ها می توانند با استفاده از بات و به صورت اتوماتیک به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

اینستاگرام امکان پاسخ به دایرکت های مشتریان از طریق بات را فراهم می کند

به گزارش مجله رویای کره ای به نقل ازدیجیاتو، فیسبوک با اقدام اخیر خود به برند و کسب و کارها اجازه می دهد که پیام های اینستاگرام را به وسیله اپ های شخص ثالث مدیریت کنند و همچنین می توانند به خدمات مشتری زنده متصل شوند و به درخواست ها یا سوالات متداولی که به وسیله اینستاگرام دریافت می کنند، پاسخ دهند. در این قابلیت می توان به سوالات ساده به وسیله بات ها و به صورت اتوماتیک پاسخ داد.

برندها از سال 2016 قادر به پاسخ به مشتریان توسط مسنجر هستند. حالا فیسبوک می خواهد سرویس های پیام رسان خود را به یکدیگر نزدیک کند و به همین دلیل افزودن چنین ویژگی به اینستاگرام منطقی به نظر می رسد.

این API به برندها اجازه خواهد داد که پیام ها را از بخش های مختلف اینستاگرام شامل Shops و استوری ها در یک قسمت مدیریت کنند. آن ها می توانند اینستاگرام را با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه کنند. با این کار شرکت ها علاوه بر دسترسی به تاریخچه سفارشات مشتری، می توانند پیام های آن ها را نیز مشاهده کنند.

در حال حاضر تمام برندها یا کسب و کارها به چنین ابزارهایی دسترسی پیدا نکردند و جدیدترین API مسنجر هم اکنون در حالت بتای بسته واقع شده است. در این میان چندین برند مانند آدیداس، Amaro، مایکل کورس و H&M در حال آزمایش این ویژگی هستند.

اینستاگرام در سال های اخیر به قابلیت های زیادی مجهز شده که نه تنها شمار کاربران آن را افزایش داده، بلکه بیشتر مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. انتظار می رود این پلتفرم در سال های آینده با ویژگی های جدید خود تبدیل به محلی مناسب برای کسب و کار شود و برندهای مختلف بیش از پیش برای تبلیغ و عرضه محصولات خود از آن استفاده کنند.

با وجود تلاش های فیسبوک، این احتمال وجود دارد که کنگره آمریکا آن را مجبور به جدایی واتساپ و اینستاگرام کند که البته با توجه به ارتباط مناسب مارک زاکربرگ با سیاستمداران آمریکایی و نقشش در تحریم تیک تاک، شاید چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1300

به "اینستاگرام امکان پاسخ به دایرکت های مشتریان از طریق بات را فراهم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام امکان پاسخ به دایرکت های مشتریان از طریق بات را فراهم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید