بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در پژوهشکده شورای نگهبان

به گزارش مجله رویای کره ای، لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها و طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در پژوهشکده شورای نگهبان

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها و طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که عصر امروز یکشنبه 25 مهرماه در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار گشت، ابعاد حقوقی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با حضور عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، هادی طحان نظیف و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان و حقوقدانان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در جلسه 21 مهرماه مجلس شورای اسلامی تصویب و همچنین لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در جلسه 11 مهرماه مجلس شورای اسلامی در جهت رفع ایرادات شورای نگهبان اصلاح شده، که این دو مصوبه جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1871

به "بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در پژوهشکده شورای نگهبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در پژوهشکده شورای نگهبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید