بیرانوند: تیم وزنه برداری جوانان هم طلا می گیرد، هم رکورد می زند، امیدوارم با همکاری وزارت ورزش به مسابقات جهانی برویم

به گزارش مجله رویای کره ای، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: آمادگی تیم جوانان عالی است و اگر به فیجی برود قهرمان جهان خواهد شد.

بیرانوند: تیم وزنه برداری جوانان هم طلا می گیرد، هم رکورد می زند، امیدوارم با همکاری وزارت ورزش به مسابقات جهانی برویم

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درپاسخ به این سؤال که چقدر زمان برای تأمین اعتبار تیم اعزامی به مسابقات جوانان جهان وجود دارد، گفت: تا دو هفته دیگر فرصت داریم، چون تمام کارهای مربوط به ویزا، خروجی و حتی انجام تست دوپینگ تیم صورت گرفته و اگر بودجه لازم از سوی وزارت ورزش در اختیار فدراسیون وزنه برداری قرار بگیرد، مسئله ای برای اعزام نخواهیم داشت.

وی با اشاره به آمادگی بالای 10 وزنه بردار اعزامی به فیجی گفت: آمادگی این تیم عالی است، اگر آنها به فیجی بروند قهرمان جهان خواهند شد و این برای چهارمین بار متوالی است که جوانان ما قهرمان آسیا و جهان می شوند. برای این تیم خیلی زحمت کشیده شده و نفرات فنی و بسیار خوبی در عضویت تیم ملی جوانان هستند، نفراتی که می توانند به مسابقات جوانان جهان رفته و چهره شوند.

بیرانوند تأکید کرد: نفراتی را در تیم جوانان در اختیار داریم که می توانند علاوه بر کسب مدال طلای جهان، رکوردشکنی هم بکنند. قطعاً این تیم افتخارات زیادی کسب خواهد نمود و امیدوار هستم با همکاری وزارت ورزش این اعزام صورت بگیرد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری درخصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون گفت: منتظر دستور وزیر برای برگزاری انتخابات هستیم که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد و کارها روی زمین نماند. همه کارها طبق روال انجام می گردد اما برگزاری انتخابات در زودترین زمان ممکن به صلاح وزنه برداری است، این که هرچه زودتر فردی به عنوان رئیس روی جایگاه ریاست فدراسیون بنشیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 201

به "بیرانوند: تیم وزنه برداری جوانان هم طلا می گیرد، هم رکورد می زند، امیدوارم با همکاری وزارت ورزش به مسابقات جهانی برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: تیم وزنه برداری جوانان هم طلا می گیرد، هم رکورد می زند، امیدوارم با همکاری وزارت ورزش به مسابقات جهانی برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید