حضور 200 هزار ناظر در پای صندوق های رأی در کشور

به گزارش مجله رویای کره ای، سخنگوی شورای نگهبان گفت: حدود 200 هزار نفر ناظر در پای صندوق های رای داریم.

حضور 200 هزار ناظر در پای صندوق های رأی در کشور

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک این روز که به فرموده مقام رهبری جشن اقتدار ملی ایرانیان به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: امروز، روز مهمی برای مردم است. روزی که سرنوشت چهار سال آینده کشور مشخص می گردد و به فرموده مقام رهبری، اگر مجلس قوی داشته باشیم ایران قوی هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مردم ما هم ان شاءالله پای صندوق های رای خواهند آمد و رأی خود را به صندوق ها می اندازند و ما این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم صیانت کنیم؛ لذا اقدامات نظارتی خوبی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همزمان به موازات فعالیت همکاران ما در هیات های اجرایی ناظران ما در کنار صندوق های رای حاضرند و در کنار هر صندوق بین 3 تا 7 نفر ناظر داریم.

کدخدایی درباره تعداد کل ناظران گفت: حدود 200 هزار نفر ناظر داریم. تا دیروز تعدادی هم بازرس ویژه در قالب گروه های سه نفره از تهران به بعضی استانها اعزام کردیم تا نظارت ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم خوب ما هم که همواره همیار شورای نگهبان بودند، می توانند گزارشات و شکایات خود را به وسیله سامانه مردم ناظر ارسال نمایند و ما هم سریعا رسیدگی می کنیم.

وی در انتها گفت: امیدواریم انتخاباتی در شأن مردم عزیز ما برگزار گردد و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 832

به "حضور 200 هزار ناظر در پای صندوق های رأی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 200 هزار ناظر در پای صندوق های رأی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید