ملاقات محرمانه بایدن با ویتمر ، این زن معاون رئیس جمهوری آمریکا می گردد؟

به گزارش مجله رویای کره ای، فرماندار میشیگان هفته گذشته برای ملاقات با نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ایالت دلاور سفر کرد تا برآورد ها درباره انتخاب او به عنوان معاون جو بایدن پررنگ تر از گذشته گردد.

ملاقات محرمانه بایدن با ویتمر ، این زن معاون رئیس جمهوری آمریکا می گردد؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، گرچن ویتمر یکی از دست کم 10 گزینه ای است که بایدن برای صندلی معاون رئیس جمهوری آمریکا در نظر دارد. از آنجا که نامزد حزب دموکرات پیش تر قول داده بود یک زن را به عنوان معاون خود انتخاب کند، به نظر می رسد او دارد برای معرفی گزینه نهایی به جمع بندی می رسد.

منابع خبری در جبهه انتخاباتی حزب دموکرات اعلام نموده اند خانم ویتمر هفته گذشته ملاقاتی محرمانه و پنهانی در ایالت دلاور با بایدن داشته تا احتمالا درباره همکاری آینده در دولت ایالات متحده با هم رایزنی نمایند. آنالیز پیشینه پروازهای روز یکشنبه گذشته نشان می دهد یک هواپیمای چارتر ساعت 5:33 عصر فرودگاه لنسینگ را به مقصد فرودگاه ساحلی دلاور ترک نموده و ساعت 11:16 شب به مقصد بازگشته است.

اگر خبر سفر ویتمر به دلاور برای رایزنی با بایدن درست باشد، این نخستین ملاقات شخصی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 با یکی از گزینه های سمت معاون رئیس جمهوری آمریکاست. سناتورها کاملا هریس از کالیفرنیا و الیزابت وارن از ماساچوست، کارن باس نماینده کالیفرنیا در کنگره و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما از دیگر گزینه های جدی این سمت هستند.

خانم گرچن ویتمر 48 ساله چهل و نهمین فرماندار میشیگان است که از اول ژانویه 2019 این سمت را برای نخستین بار بر عهده گرفته است. ایالت میشیگان یکی از مهم ترین زمین های مبارزه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 است و نقشی کلیدی در پیروزی احتمالی دانلد ترامپ یا جو بایدن دارد. اگر بایدن برنده و ویتمر معاون او گردد، نخستین زنی خواهد بود که در ایالات متحده معاون رئیس جمهوری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1180

به "ملاقات محرمانه بایدن با ویتمر ، این زن معاون رئیس جمهوری آمریکا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات محرمانه بایدن با ویتمر ، این زن معاون رئیس جمهوری آمریکا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید