زنگ عاطفه ها در 580 مدرسه ایلام نواخته شد

به گزارش مجله رویای کره ای، زنگ عاطفه ها امروز همزمان با سراسر کشور ، به صورت همزمان در 580 مدرسه در استان ایلام نواخته شد.

زنگ عاطفه ها در 580 مدرسه ایلام نواخته شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این مراسم که در مدرسه حسین ابن علیع شهر ایلام برگزار گردید، اظهار کرد: بسیاری از تاریخ نویسان و دنیا گردهایی که در قرن های گذشته به ایران سفر نموده اند و با مردم کشورمان دیدار داشته اند ویژگی نیکوکاری و نوع ودستی ایرانیان را ستوده و در آثار خود به آن اشاره نموده اند.

وی اضافه نمود: مردم کشورمان چه در گذشته و چه در حال، هر زمانی که احتیاج به حضور در صحنه بوده به یاری مردم آمده و در یاری به آنان مشارکت جدی داشته اند که حضور گسترده مردم کشورمان در یاری به سیل زدگان که ماههای نخست سال جاری رخ داد نمونه بارزی از این همدلی ها بوده است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه برای یاری به هم نوعان و احتیاجمندان فرصت های گوناگونی وجود دارد گفت: یکی از بهترین این فرصت ها و زمینه ها مناسبتهایی همچون جشن عاطفه ها و نیکوکاری است.

ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سراسر این استان و در تعداد 580 مدرسه زنگ عاطفه ها نواخته می گردد گفت: پیش بینی می گردد امروز حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان یاری در این مدارس برای یاری به دانش آموزان احتیاجمند جمع آوری گردد.

وی گفت: همه یاریهایی که در این مدارس جمع اوری می گردد در اختیار همین آموزشگاهها قرار گرفته تا بر اساس شناختی که مدیران این مدارس از دانش آموزان احتیاجمند دارند بین آنان توزیع گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه ها در شهریورماه و در مکانهای عمومی برگزار گردید، توضیح داد: در این مرحله نیز حدود دو میلیارد تومان یاری جمع آوری و بین دانش آموزان احتیاجمند توزیع شده است.

رضایی با بیان اینکه تعداد 65 هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه ها بین دانش آموزان استان توزیع شده است، گفت: یکی از اهداف مهم جشن عاطفه ها و نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیاء آنان است و هر روزی که در آن کار نیکی صورت گیرد آن روز روز احسان و نیکوکاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 430

به "زنگ عاطفه ها در 580 مدرسه ایلام نواخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ عاطفه ها در 580 مدرسه ایلام نواخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید