شب دریافت ماه به چاپ پنجم می رسد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران : شب دریافت ماه عنوان کتابی است از محمدرضا سرشار که بر مبنای کتاب بسی رنج بردم ساتم الوغ زاده، نویسنده مشهور تاجیک، برای نوجوانان تألیف شده است.

شب دریافت ماه به چاپ پنجم می رسد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران , شب دریافت ماه عنوان کتابی با موضوع زندگی حکیم ابوالقاسم فردوسی است که به قلم محمدرضا سرشار و بر مبنای کتاب بسی رنج بردم اثر ساتم الوغ زاده، نویسنده مشهور تاجیک برای نوجوانان تألیف شده است.

این کتاب، داستانی شیرین و دلکش از زندگی حکیم ابوالقاسم فردوسی، داستان سرا و شاعر نامدار ایرانی قرن چهارم هجری قمری و سراینده میراث جاویدان زبان و ادب فارسی، شاهنامه است. داستان مذکور در اصل، با نامبسی رنج بردم توسط ساتم الوغ زاده، نویسنده مشهور تاجیک، به فارسی تاجیکی نوشته شده است.

بسی رنج بردم یک سال پس از انتشار، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از کتاب های خارجی برگزیده سال جمهوری اسلامی ایران معرفی و از نویسنده آن تقدیر به عمل آمد. بعدها تلخیص بخشی از این اثر توسط محمدرضا سرشار برای نوجوانان صورت پذیرفت. چاپ پنجم این اثر در قطع وزیری و در شمارگان 2500 نسخه در 296 توسط انتشارات سوره مهر به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 772

به "شب دریافت ماه به چاپ پنجم می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب دریافت ماه به چاپ پنجم می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید