مدیرعامل پرسپولیس هم رفتنی شد؟ ، رونمایی از گزینه جانشینی درویش

به گزارش مجله رویای کره ای، جلسه دو روز پیش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه منتهی به برکناری درویش نشد؛ اما نشان داد که پایه های مدیریت او در پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری لرزان شده است.

مدیرعامل پرسپولیس هم رفتنی شد؟ ، رونمایی از گزینه جانشینی درویش

به گزارش خبرنگاران با کنار گذاشتن مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال زمزمه هایی مبنی بر رفتن رضا درویش از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید؛ این در حالی است که از همان ابتدای فصل این شایعات مطرح بود اما حالا و پس از اتفاقاتی که در چند وقت اخیر اتفاق افتاده، بحث برکناری درویش از پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد.

جلسه دو روز پیش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه منتهی به برکناری درویش نشد؛ اما نشان داد که پایه های مدیریت او در پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری لرزان شده و هر روز باید منتظر خبری در این خصوص بود. این شایعات وقتی جدی تر می گردد که بدانیم حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند روز قبل جلسه ای با حمید سجادی وزیر ورزش برگزار کرد. از طرف دیگر از شهریاری به عنوان گزینه جدی جانشینی درویش نام برده می گردد و این مسائل باعث شده تا بیشتر از هر زمان دیگری بحث کنار گذاشتن درویش از پرسپولیس به گوش برسد.

در تازهترین شایعات مطرح شده گفته می گردد که رضا درویش تا چند روز آینده از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و حسین شهریاری به عنوان سرپرست تازه این باشگاه مشغول به کار می گردد. شهریاری برای مدیرعاملی در پرسپولیس یک مشکل دارد و آن این است که او در یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل فعالیت می نماید که این مسئله باعث خواهد شد که او نتواند در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس گردد مگر اینکه موانع قانونی در این راه برداشته گردد.

رضا درویش که از دی ماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل تازه پرسپولیس منصوب شده بود برخلاف مدیران قبلی این باشگاه در پنج سال اخیر نتوانست قهرمانی با پرسپولیس به دست بیاورد تا عملکرد مثبتی در این خصوص نداشته باشد، هر چند که در فصل جابجایی پیروز شد بازیکنان مدنظر کادر فنی را به پرسپولیس بیاورد. در صورت جدایی درویش و سرپرستی شهریاری در پرسپولیس یا باید موانع قانونی برای مدیرعامل شدن رئیس فعلی هیات مدیره برداشته گردد و یا اینکه تا زمان انتخاب مدیرعامل تازه، امور در اختیار شهریاری باشد. از درون تیم پرسپولیس هم خبر می رسد که مربیان و بازیکنان در جریان فعل و انفعال های آینده قرار دارند. حالا باید دید که وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی خود در این باره را چه زمانی اتخاذ خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2173

به "مدیرعامل پرسپولیس هم رفتنی شد؟ ، رونمایی از گزینه جانشینی درویش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس هم رفتنی شد؟ ، رونمایی از گزینه جانشینی درویش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید