مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

به گزارش مجله رویای کره ای، در نهایت کپساسین که نوعی فیتوشیمیایی است اثبات نموده که در برابر طیف گسترده ای از بیماری های قلبی عروقی شامل آترواسکلروز، فشار خون بالا، هیپرتروفی قلبی و خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

ویتامین E و محتوای ویتامین C درون فلفل سبز یک ترکیب بسیار عالی است، چرا که احتیاج بدن ما برای بهبود زخم ها را بر طرف می نماید. ویتامین C بعلاوه یاری می نماید تا کلاژن به راحتی سنتز گردد.

از خواص فلفل دلمه ای می توان به وجود کپسایسین نام برد که تاثیر مثبتی در کاهش وزن و کنترل اشتها دارد. بعلاوه شامل کپسایسینوئیدهای دیگریست که باعث افزایش مقدار متابولیسم بدن پس از غذا می گردد. افزایش متابولیسم هم در مدیریت وزن بسیار مهم است.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف فلفل دلمه ای باعث کاهش وزن و تجمع چربی بدن می گردد. فلاونوئید موجود در آن هم موجب جلوگیری از چاقی در افراد می گردد.

این کار موثر خواهد بود، چرا که از آسیب دیدن و تقسیم شدن موها جلوگیری می نماید. این نوشیدنی برای کسانی که دچار ریزش مو هستند، توصیه می گردد.

هر 100 گرم فلفل چند در صد از کالری و مواد مغذی مورد احتیاج بدن را تامین می نماید؟ برای یافتن پاسخ، جدول زیر را مشاهده کنید.

منبع مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1866

به "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید