وحیدی: لایحه رتبه بندی معلمان طی ماه جاری مشخص و تکلیف می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکلیف لایحه رتبه بندی معلمان طی ماه جاری معین می گردد، گفت اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، مهم ترین اقدام 50 ساله آموزش و پرورش ایران است.

وحیدی: لایحه رتبه بندی معلمان طی ماه جاری مشخص و تکلیف می گردد

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی با اشاره به اینکه برای اجرای لایحه رتبه بندی در امسال 25 هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا می نماید، اظهار کرد: به اندازه توانایی اقتصادی دولت، طرح رتبه بندی معلمان اجرا می گردد و اعتبارات مربوط به این طرح در سال 1401 نیز در مجلس آنالیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان مهم ترین اقدام 50 ساله آموزش و پرورش ایران است، تأکید کرد: طرح رتبه بندی معلمان تزاحمی با نظام پرداخت حقوق سایر کارمندان ندارد و این اطمینان را به کارمندان می دهیم طرح رتبه بندی معلمان به معنای عدم توجه به سایر کارکنان دولت نیست.

وحیدی با اشاره به اینکه اجرای رتبه بندی معلمان به معنای توجه به نسل های آینده کشور است، اضافه نمود: ظرفیت فراوری علم و دانش به وسیله معلم به دانش آموزان منتقل می گردد و این موضوع نشان دهنده اهمیت اجرای رتبه بندی معلمان است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده در مجلس آنالیز می گردد و معین تکلیف این لایحه در آذرماه تعیین می گردد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای تاکید نمود: مجلس فرصت شایستگی را در درون نهاد تعلیم و تربیت کشور پایه گذاری می نماید و رئیس جمهور نیز دولت را مکلف به اجرای این لایحه می نماید.

وی در انتها توضیح داد: اگر گروهی مخالف اجرای این طرح هستند به معنای عدم درک مناسب افراد است؛ این طرح در بسیاری از کشورهای جهان در حالِ اجرا است که اهمیت بسیاری نیز دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1926

به "وحیدی: لایحه رتبه بندی معلمان طی ماه جاری مشخص و تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحیدی: لایحه رتبه بندی معلمان طی ماه جاری مشخص و تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید