وزیر اقتصاد اسلوونی به دعوت وزیر صنعت به ایران سفر می نماید

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، ازدراوکو پوچیوالشِک وزیر توسعه مالی و فناوری جمهوری اسلوونی بنا به دعوت نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در رأس یک هیأت تجاری- مالی 60 نفره متشکل از مقامات مالی و بانکی و نمایندگان بخش خصوصی شامل مدیران موسسات و شرکت های عمده تجاری- صنعتی این کشور، با بدرقه مرتضی درزی رامندی سفیر کشورمان در اسلوونی، راهی جمهوری اسلامی ایران شد.

وزیر اقتصاد اسلوونی به دعوت وزیر صنعت به ایران سفر می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

بنا به اعلام سفارت کشورمان در لوبلیانا، وزیر توسعه مالی و فناوری اسلوونی قرار است در خلال اقامت دو روزه در تهران، طی روزهای 20 و 21 دی 1394، با تنی چند از وزرا و مقامات کشورمان دیدار و ضمن مرور آخرین شرایط مناسبات مالی و تجاری دو کشور، پیرامون راه های گسترش همکاری ها، گفتگو و گفتگو نماید.

دیدار و رایزنی پیرامون تقویت همکاری های جمهوری اسلامی ایران و اسلوونی در حوزه گردشگری، از دیگر برنامه های وزیر توسعه مالی و فناوری اسلوونی در سفر به کشورمان اعلام شده است.

سرمایه گذاری مشترک، تبادل دانش فنی و همچنین اجرای طرح های مشترک و مورد علاقه دو کشور به همراه توسعه همکاری ها در حوزه های انرژی، ارتباطات، خودرو، کشاورزی، محیط زیست، امور زیرساختی، ترانزیت و کشتیرانی، علوم و صنایع، همکاری های بانکی و گردشگری، از زمینه های مورد بحث در دیدارهای هیأت اسلوونیایی با مقامات کشورمان خواهند بود.

امضای یادداشت تفاهم همکاریهای مالی، برگزاری همایش مشترک تجار و مدیران موسسات تجاری و صنعتی ایران و اسلوونی و افتتاح دفتر نمایندگی چهار شرکت بزرگ اسلوونیایی در تهران نیز از دیگر برنامه های هیات اسلوونیایی در ایران خواهد بود.

لازم به ذکر است وزیر توسعه مالی و فناوری اسلوونی در هنگام عزیمت به جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از این سفر گفت: اطمینان داریم سفر مزبور نخستین گام در گسترش بیشتر مناسبات مالی و تجاری بین ایران و اسلوونی و دستیابی مجدد به حجم مبادلات بالای بین دو کشور به میزان چند سال قبل محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 737

به "وزیر اقتصاد اسلوونی به دعوت وزیر صنعت به ایران سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اقتصاد اسلوونی به دعوت وزیر صنعت به ایران سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید