بازسازی خانه: وزیر کشور: فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده جنوب کرمان با جدیت دنبال می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه ارزیابی های دقیقی از مقدار و حجم خسارت های وارد شده از منطقه ها جنوبی استان کرمان به عمل آمده است؛ اعلام نمود با انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی نظیر ایجاد یک سیل بند بزرگ در پی جلوگیری از اتفاقات مشابه هستیم.

بازسازی خانه: وزیر کشور: فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده جنوب کرمان با جدیت دنبال می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در سرانجام نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که با حضور مدیران ارشد استانی برگزار گردید در گفت و گو با خبرنگاران به بیان مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده پرداخت و گفت: در نشست امروز تصمیمات مهمی راجع به ایجاد سیل بند در بالادست زمینهای کشاورزی، پرداخت خسارت به بخش های آسیب دیده نظیر حوزه کشاورزی و دام ها اتخاذ شد.

وحیدی با بیان اینکه با تمام کوشش در پی جبران خسارت های اتفاق افتاده به هموطنان عزیز سیل زده هستیم؛ اعلام نمود: فرایند امداد رسانی به نحو موثر و مطلوبی از سوی دستگاههای ذی ربط انجام شده و تقریبا همه راهها برای یاری رسانی باز شده است و اندک مسیرهایی که در روستاها هنوز مسدود است هم کوشش ها برای بازگشایی اش در حال اجرا است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تصمیم گیری های جدی در رابطه با کارهای بلندمدت و مطالعاتی درخصوص جلوگیری از بروز مجدد سیلاب اتخاذ شد؛ توضیح داد: ایجاد یک سیل بندی با عنوان جیرفت با طول 150 کیلومتر در نشست امروز تصمیم گیری و منابع اقتصادی اش هم مشخص شد.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود گفت: اقدامات جدی با متولی گری دستگاههای ذیربط با موضوع ترمیم خانه ها و راههای روستایی و چاههای آسیب دیده کشاورزی انجام می گیرد.

وی در سرانجام گفت: با توجه به مصوبه اخیر دولت برای بازسازی منطقه ها سیل زده، در اولین فرصت در هفته آینده برای یاری به فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده در هیات دولت تصمیم گیری های لازم اتخاذ می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1962

به "بازسازی خانه: وزیر کشور: فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده جنوب کرمان با جدیت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: وزیر کشور: فرایند بازسازی منطقه ها سیل زده جنوب کرمان با جدیت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید