پلیس فتا، نکات امنیتی برای خرید از سایت های ثبت آگهی

به گزارش مجله رویای کره ای، رعایت نکات امنیتی برای خرید از سایت های ثبت آگهی برای خریدی مطمئن لازم است.

پلیس فتا، نکات امنیتی برای خرید از سایت های ثبت آگهی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پلیس، تعدای از افراد برای صرفه در وقت و یا سهولت در خرید و یا جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، سعی می نمایند که خرید و تهیه اقلام مورد احتیاج خود را به وسیله اینترنتی انجام دهند.

ولی کاربران فضای مجازی باید دقت نمایند که معامله و انجام خرید در فضای مجازی همانند معامله در فضای حقیقی احتیاج مند رعایت یکسری پارامتر های امنیتی است.

همانطور که در فضای حقیقی هنگام خرید به کیفیت کالا، نحوه پرداخت و کسری وجه و حتی چهره فروشنده و معامله گر دقت می کنید برای خرید در فضای مجازی رعایت پارامتر هایی ضروری است که هر مقدار این مولفه ها توسط کاربر فضای مجازی رعایت گردد به همان اندازه خریدی امن تری خواهیم داشت.

پس سعی کنید خرید و فروش کالا های خود را به صورت حضوری در شهر و یا استان محل سکونت خود انجام دهید و تا کالایی را از نزدیک ندیده اید به هیچ وجه مبلغی را برای ودیعه واریز نکنید و بعد از دریافت کالا پرداخت وجه را انجام دهید.

حتماً قبل از پرداخت وجه، از کیفیت و قیمت کالا اطمینان حاصل کنید و در صورت صحت اقدام به پرداخت وجه کنید.

پایین بودن بیش از حد قیمت می تواند ترفندی برای ایجاد هیجان و عجله در افراد برای خرید سریع کالا باشد پس به هیچ وجه مغفول این نوع تبلیغات نشده و سعی کنید یک خرید مطمئن انجام دهید.

هنگام خرید کالا اطمینان حاصل کنید که کالای خریداری شده سرقتی نباشد و قراردادی با احراز هویت طرفین معامله در حضور چند شاهد منعقد کنید.

دقت کنید هیچ لینک پرداختی را از افراد، برای پرداخت وجه قبول نکنید تا اطلاعات کارت بانکی شما به سرقت نرود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1628

به "پلیس فتا، نکات امنیتی برای خرید از سایت های ثبت آگهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس فتا، نکات امنیتی برای خرید از سایت های ثبت آگهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید