گزارش تصویری از نمایشگاه باربی ها در کانادا

به گزارش مجله رویای کره ای، اگر شما هم هنوز کودک درونتان عروسک ها را دوست دارد و می خواهید یک جهان عروسک با لباس های مختلف داشته باشید، با ما به موزه باربی در شهر مونترال کانادا بیایید. در اینجا بدون پرداخت هزینه می توانید از نمایشگاه باربی تماشا کنید که هزاران عروسک با لباس های گوناگون چیده شده اند. جالب اینجاست که این لباس ها به وسیله معروف ترین دیزاینرهای لباس جهان همانند کریستین دیور، دانا کاران، آرمانی، رالف لوران، ورا وانگ، بیل بلاس، اسکار دلا رنتا، کریستین لوبوتین، زاک پوزن، کارولینا هررا و ریم آکرا طراحی شده اند.

گزارش تصویری از نمایشگاه باربی ها در کانادا

مجید عرفانیان، بلاگر معروف سفر در گزارشی که از این نمایشگاه در وبلاگش منتشر نموده و این نمایشگاه را به این صورت معرفی می نماید: نمایشگاه دائمی باربی در مونترال بزرگترین مجموعه موجود در سرتاسر جهان از باربی ها است که می توانید عروسک هایی را با لباس سنتی اغلب کشورها، اقوام، شخصیت های مهم، تیپ های مهم و رنگ پوست های متفاوت ببینید.

این نمایشگاه به صورت یک فضای بزرگ طراحی شده که دارای ویترین های دوطبقه است و باربی ها در کنار هم در این ویترین ها چیده شده اند.

از بسیاری از اقوام در این نمایشگاه نماینده ای را مشاهده می کنید؛ از جمله عروسک باربی با لباس سنتی ایرانی که در جمع این باربی ها حضور دارد.

مجید عرفانیان در بازدیدش از این نمایشگاه، فشن شوی جالبی را توصیف می نماید: در بخش ورودی و اصلی این نمایشگاه، دکوری وجود دارد که فضای یک شوی فشن (Catwalk) ایجاد شده و با خلاقیتی که در اجرای دکور به خرج داده شده، باربی ها حرکت می نمایند و فضای واقعی چنین نمایشی را تداعی می نمایند. تماشاگران این شوی فشن نیز فلاش های دوربینشان همیشه در حال نور افشانی است و انگار که از این مدل های متحرک عکس می گیرند.

یکی از جذابیت های دیگر این نمایشگاه باربی، مشاهده لباس های شخصیت های مشهور مانند جانی دپ، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون است.

اگر به مونترال کانادا رفتید حتما از این عروسک ها تماشا کنید. نمایشگاه باربی با نام Barbie Expo در پلاک 1455 خیابان پیل (Peel street)، حدفاصل خیابان سن کاترین (Ste-Catherine) و خیابان میسونیو (de Maisonneuve) در بخش زیرزمینی شهر مونترال واقع شده است.

منبع: وبلاگ مجید عرفانیان

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2208

به "گزارش تصویری از نمایشگاه باربی ها در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری از نمایشگاه باربی ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید