احتمال پیروزی مارین لوپن در انتخابات 2022 فرانسه

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- 48 درصد مردم فرانسه، پیروزی مارین لوپن را در انتخابات ریاست جمهوری محتمل می دانند؛ این رقم طی شش ماه، هفت واحد افزایش یافته است.

احتمال پیروزی مارین لوپن در انتخابات 2022 فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ب اف ام ت و، نظرسنجی جدید موسسه الب (Elabe) که بامداد پنجشنبه منتشر شد، نشان داد پتانسیل پیروزی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری رو به افزایش است.

مارین لوپن اغلب از سوی ناظران به عنوان رقیب اصلی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در نظر گرفته می گردد.

نتیجه این نظرسنجی حاکیست حدود یک دوم مردم فرانسه پیروزی لوپن را در انتخابات 2022 ممکن می دانند. 36 درصد افراد واجد شرایط رای هم اعلام کردند ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری به وی رای دهند. این رقم طی شش ماه دو واحد افزایش داشت. به علاوه 17 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی رای دادن به وی را کاملا محتمل دانستند.

43 درصد این گروه کارگرانی هستند که در تامین هزینه های زندگی خود مشکل دارند. لوپن در میان افراد بالای 65 سال چندان محبوب نیست و تنها 25 درصد حامیان وی در این رده سنی قرار می گیرند.

مشاهده فرایند انتخاباتی در سال 2017 نشان می دهد که 27 درصد حامیان فرانسوا فیون نخست وزیر اسبق فرانسه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری قصد دارند به لوپن رای دهند. با این حال 64 درصد فرانسوی رای به لوپن در انتخابات آینده را رد می نمایند، اما 48 درصد آن ها رای دادن را اصلا محتمل نمی دانند.

به طور کلی 48 درصد مردم فرانسه، پیروزی مارین لوپن را در انتخابات ریاست جمهوری محتمل می دانند. این رقم طی شش ماه، هفت واحد افزایش یافته است. از این میان این افراد حتی پنج درصد مردم از این پیروزی اطمینان دارند.

نظرسنجی حاکیست مردم فرانسه در سه حوزه مهاجرت، امنیت، تبعیض و خشونت علیه زنان بیشتر از آنکه با دولت کنونی موافق باشند با مارین لوپن موافق هستند. در حوزه مهاجرت 51 درصد مردم لوپن را بهتر از امانوئل مکرون می دانند.

هزار و 8 نفر در این نظرسنجی برای افراد بالای 18 سال شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1515

به "احتمال پیروزی مارین لوپن در انتخابات 2022 فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال پیروزی مارین لوپن در انتخابات 2022 فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید