خبرنگاران تعطیلی یک ماهه روسیه برای کرملین چقدر آب می خورد؟

به گزارش مجله رویای کره ای، مسکو- خبرنگاران - رئیس بانک مرکزی روسیه پیش بینی نموده است که تعطیلی یک ماهه این کشور توسط ولادیمیر پوتین برای مقابله با گسترش کرونا در پهناورترین کشور دنیا، دو درصد فراوری ناخالص ملی روسیه را به خود اختصاص دهد.

خبرنگاران تعطیلی یک ماهه روسیه برای کرملین چقدر آب می خورد؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

الویرا نبیولینا روز آدینه در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اضافه نمود: در بسیاری از کشورها تدابیر برای قرنطینه اعمال می گردد و این شرایط منجر به بدتر شدن اوضاع مالی کشورها شده است.

به گفته نبیولینا، بازگشت تدریجی اقتصاد چین به شرایط عادی پس از دوره قرنطینه در سه ماهه نخست، در زمان حاضر نمی تواند کاهش تقاضا در اقتصاد کشورهای دیگر را جبران کند ضمن اینکه فراوری ناخالص ملی کشورهای دنیا در سه ماهه دوم سال جاری (سال میلادی) بطور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

رئیس بانک مرکزی روسیه با یادآوری اینکه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تا آخر ماه جاری میلادی (11 اردیبهشت ماه) این کشور عملا تعطیل است، پیش بینی کرد: در بسیاری از مناطق روسیه تدابیر محدود کننده بیشتری هم بر فعالان مالی اعمال گردد.

نبیولینا گفت: تجربه دیگر کشوها نشان می دهد که یک ماه قرنطینه خانگی در ابعاد کشوری می تواند باعث کاهش 2 درصدی فراوری ناخالص ملی گردد. اما برآیند تاثیر آن بستگی به زمانی خواهد داشت که تدابیر محدود کننده بکار گرفته می گردد.

ستاد هشداردهی و پیشگیری کرونا در روسیه امروز آدینه گفت که تا امروز چهار هزار و 149 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 281 نفر هم بهبود یافته و 33 نفر نی جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 956

به "خبرنگاران تعطیلی یک ماهه روسیه برای کرملین چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی یک ماهه روسیه برای کرملین چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید