خبرنگاران مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند

به گزارش مجله رویای کره ای، رشت - خبرنگاران - معاون فرماندار ماسال گفت : کالاهای اساسی برای ماه رمضان به میزان کافی تأمین شده و مردم ماسال نگران تامین مایحتاج این ماه نباشند.

خبرنگاران مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند

جعفر صفری پنجشنبه شب در جلسه تنظیم بازار و جهش تولید شهرستان اضافه نمود: با وجود شیوع ویروس کرونا، تدابیر لازم برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز به ویژه کالاهای تنظیم بازار تأمین شده و از این نظر مسئله ای در منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی ها در این ایام تشدید می شود، اضافه نمود: رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی ها و فروشگاه های زنجیره ای در اولویت واقع شده است و بازرسان شبکه بهداشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر این که درج قیمت کالاها الزامی بوده و کنندگان ستاد در این مورد حساس هستند، اضافه نمود: برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی و گشت های مشترک باید با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست دولت؛ کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت در محصولات و فرآورده های غذایی است، اضافه نمود: تحقق شعار جهش تولید در گرو استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز است و یکی از شاخص های ارزیابی مسئولان تحقق برنامه ها در زمینه جهش تولید است.

وی در ادامه اضافه نمود: ایجاد اعتماد در تولیدکنندگان و مردم منجر به سرمایه گذاری می شود و از طرفی بافرهنگ سازی می توان استفاده از تولیدات داخلی را نهادینه کرد.

شهرستان ماسال با 53هزارنفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و دارای 14 اتحادیه و 2500 واحد صنفی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1007

به "خبرنگاران مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید