خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

به گزارش مجله رویای کره ای، رپرتاژآگهی - مرکز روانشناسی تهران مفتخر است که با بهره مندی از متخصصان کاردان در این زمینه توانسته رضایت شما عزیزان را به دست آورد و در اولویت انتخاب شما قرار گیرد. ما به عنوان یکی از مراکز مشاوره و روانشناسی در تهران در نظر داریم که با ارائه اصول های لازم شما را در دستیابی به زندگی توام با آرامش بیشتر کمک کنیم.

خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

از مهمترین خدمات ارائه شده در مرکز روانشناسی تهران می توان:

** زوج درمانی

** مدیریت استرس

** مدیریت رفتار

** تمرینات ملایم سازی

** درمان اضطراب

** روانشناسی شخصیت

** انجام تست های روانشناختی

** آزمایش هوش

** انجام آزمایشات مربوط به اختلالات مغزی

** درمان اختلال های شخصیتی

را نام برد. شما می توانید با اعتماد به هر یک متخصصین مرکز روانشناسی تهران برای درمان هر گونه اختلال مربوط به روح و روان خود گام موثری بردارید. اگر اقدامات مربوط به درمان در اسرع وقت در پیش گرفته گردد، موفقیت روش درمان نیز بیشتر خواهد بود. زوج هایی که در زندگی زناشویی خود دچار هرگونه مسائل رفع نشدنی هستند، آیا می دانند همین مسائل تا چه اندازه ای می تواند در سلامت روح و روان خودشان و البته فرزندشان تاثیر گذار باشد.

شاخه های مهم روانشناسی

یکی از مهمترین سؤالاتی که همواره افراد پس از مراجعه روانشناس در غرب تهران از ما می پرسند این است که به چه روانشناسی مراجعه کنیم؟

پاسخ به این سؤال بستگی به این دارد که افراد دچار چه مسئله ای هستند!، به عبارتی علم روانشناسی نیز دارای شاخه های مختلفی می باشد که در هر شاخه، فردی با مسئله ای تعیین را پذیرش می نمایند که اکنون به آنالیز آنها می پردازیم:

** روانشناسی مشاوره؛ در روانشناسی مشاوره افراد معمولاً اختلال روانی ندارند، اما به دلایلی در زندگی خود دچار مسائل مختلفی شده اند که احتیاج به هدایت های تخصصی دارند.

** روانشناسی بالینی؛ این گروه از روانشناسان اغلب می توانند به افرادی یاری نمایند احتیاج به روان درمانی دارند، برای مثال فردی که به دلیل بیماری پانیک به روانشناس مراجعه می نماید بعد از تشخیص سطح پیشرفت بیماری می تواند فرایند درمانی خود را تنها با یک روانشناس بالینی یا با همکاری یک روانپزشک آغاز کند.

به عبارتی مسائلی که به دلیل اختلالات روانی در افراد ایجاد می گردد با این شاخه از علم روانشناسی می توانند رفع شوند.

مشاور روانشناسی کودک

روانشناس کودک در غرب تهران

امروزه با روی کار آمدن مشاور روانشناسی کودک والدین می توانند از کج روی ها و رفتارهای غلط بچه ها خود جلوگیری نمایند.

کودکی، مهم ترین دوره تربیت همه انسان ها محسوب می گردد، والدین در این دوره با آموزش رفتارهای اولیه و هنجارهای اجتماعی، بچه ها را برای شرکت در اجتماع آماده می نمایند.

روان کودک

متخصصین جامعه روانشناسی مثال هایی متعددی در خصوص کودک و روان پاک او زده اند که در معروف ترین آن ها می توان به مثال تخته سفید اشاره نمود.

در این مثال ذهن کودک همچون یک تخته سفید تصور شده است که از زمان تولد تا هفت سالگی با توجه به آموخته ها و مشاهدات خود آن را پر می نماید. اگر بر اثر اتفاقاتی یا اعمال و رفتاری که اطرافیان به کودک نشان می دهند، این تخته سفید با اطلاعات غلطی پر گردد، پاک کردن این تخته کار راحتی نخواهد بود! پس احتیاج است که هنگام بروز ناهنجاری و کج رفتاری در بچه ها، از مشاور روانشناسی کودک بهره ببریم.

گاهی بچه ها به طور ناخواسته دچار اختلالاتی می شوند که درمان آن از دست والدین ساخته نیست و به نوعی والدین در برابر کودک به درماندگی می رسند،در این زمان بیش از هر موقع دیگر، اهمیت مشاور روانشناسی کودک در زمینه تربیت و همچنین شکل دادن شخصیت کودک واضح و مبرهن می گردد.

روان درمانی کودک

علاوه بر این، برای همه والدین پیش آمده است که کودکشان خطایی انجام می داده و یا اینکه در جمع دوستان خود رفتاری غلط می آموزد؛ سپس آن رفتار و آموخته خود را در مکان و زمان مختلف به منصه ظهور می رساند.

در اینجور مواقع والدین، غالبا با نشان دادن عکس العمل های شدید و تنبیه گونه موجب می شوند که کودک از آنها فاصله بگیرد و در خلوت خود آن عمل را تکرار کند یا اینکه روی به لجبازی بیاورد.

غالبا با نشان دادن عکس العمل های شدید و تنبیه گونه موجب می شوند که کودک از آنها فاصله بگیرد و در خلوت خود آن عمل را تکرار کند یا اینکه روی به لجبازی بیاورد.

در این زمان است که بایستی با یاری دریافت از مشاوره روانشناسی کودک نسبت به جلوگیری از کج روی فرزند خود اقدام کنید.

امروزه مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون یاری شایانی به جلوگیری از بروز اختلالات در بچه ها نموده است.

انتظارات شما از مرکز مشاوره خوب در تهران

انتظار شما از یک مرکز مشاوره و روانشناسی چیست؟ تجربیات ما نشان می دهد که یکی از انتظارات مراجعه نمایندگان از مشاوران و روانشناسان متخصص و با تجربه، می تواند ارائه اطلاعات کافی در جریان تبادل نظر و مشاوره، در خصوص مشکل موجود و یا بیماری و اختلال جسمی و روانی باشد. مطمئن باشید روانشناسان متخصص و کارآمد مشاور م در تهران، دانش و اطلاعات مناسب علمی و تخصصی به شما ارائه خواهند نمود.

تلفن تماس مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون : شماره های تماس :-4429032744863952-021 | 09011809309

ارسال توسط اگهی گوگل ادوردز20

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1524

به "خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید