دلیل مخالفت پرس با خرید بازیکن جدید برای رئال مادرید: تعداد بازیکن تیم بیش از سقف لالیگاست

به گزارش مجله رویای کره ای، یک نشریه اسپانیایی از قطعی بودن تصمیم رئیس باشگاه رئال مادرید برای عدم خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه اطلاع داد.

دلیل مخالفت پرس با خرید بازیکن جدید برای رئال مادرید: تعداد بازیکن تیم بیش از سقف لالیگاست

به گزار ش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، باشگاه رئال مادرید بعد از صرف هزینه ای هنگفت برای خرید بازیکن در پنجره تابستانی، دیگر قصد ندارد در ماه ژانویه خرید دیگری انجام دهد.

رئال مادرید در تابستان سال جاری با بودجه ای بالغ بر 300 میلیون یورو اقدام به خرید چند بازیکن از جمله ادن ازار، لوکا یوویچ و ادر میلیتائو کرد. با این حال این باشگاه در محقق کردن مهمترین خواسته زین الدین زیدان - خرید یک هافبک جدید - ناکام ماند.

گزینه اول زیزو، پل پوگبا بود که قیمت بالای مشخص شده برای او از سوی منچستریونایتد باعث انصراف کهکشانی ها از خرید او شد. گزینه بعدی رئال رونی فن دبیک هافبک هلندی آژاکس بود که او هم در نهایت فصل را با تیم شهر آمستردام شروع کرد. از کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تیم تاتنهام هم به عنوان دیگر گزینه مد نظر رئال یاد می شد که او نیز در این تیم ماند. به همین دلیل از ابتدای فصل زمزمه کوشش رئالی ها برای خرید یکی از این سه بازیکن در ماه ژانویه شنیده شد که اکنون نشریه آس مدعی شده است فلورنتینو پرس رئیس سفیدپوشان مادرید و دیگر اعضای هیئت رئیسه باشگاه تصمیم گرفته اند در بازار زمستانی هیچ بازیکن دیگری نخرند.

طبق گزارش این نشریه پرس به اعضای کادر فنی تیم گفته است هم اکنون نیز تیم برای بعضی از پست ها بیش از دو گزینه وجود دارد و تعداد بازیکنان تیم بیش از سقف مجاز لالیگا (25 بازیکن) است، موردی که سبب شد نام یکی از خرید های جدید تابستانی باشگاه، رودریگو به عنوان بازیکن تیم دوم باشگاه (رئال مادرید کاستیا) ثبت گردد.

تنها در یک صورت ممکن است برنامه های باشگاه در فصل جابجایی زمستانی تغییر کند که ایسکو، برای فرار از نیمکت نشینی های پی در پی به تیمی دیگر فروخته گردد تا شانس جا ماندن از ملی پوشان اسپانیا در یورو 2020 را از دست ندهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 545

به "دلیل مخالفت پرس با خرید بازیکن جدید برای رئال مادرید: تعداد بازیکن تیم بیش از سقف لالیگاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل مخالفت پرس با خرید بازیکن جدید برای رئال مادرید: تعداد بازیکن تیم بیش از سقف لالیگاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید